1 Kasım 2019 Cuma

Housekeeper

IS MERKEZLERI YONETIM VE ISLETIM A.S. - Nevşehir - Güçlü mali yapısı ile tesis yönetimi sektörünün liderlerinden biri olan İş Merkezleri Yönetim ve İşletim A.Ş. ; Tesis Yönetimi ve İşletim Hizmetleri Bakım Arıza ve Onarım Hizmetleri Proje Yönetimi ve Danışmanlık Hizmetleri Data Center Kurulum Hizmetleri Taahhüt Hizmetleri ATM Kurulum & Değişim ve Temizlik Hizmetleri Ortak Sağlık ve Güvenlik Hizmetleri POS Saha & POP Merchandising Hizmetleri Bordro Düzenleme Hizmeti Otel Yönetimi ve İşletimi Hizmetleri vermektedir. Kapadokya'da yer alan otel projemizde görevlendirilmek üzere aşağıdaki özelliklere sahip “Housekeeper “ arayışımız bulunmaktadır. - En az lise mezunu, - Tercihen otelcilik sektöründe olmak üzere housekeper olarak görev yapmış, - Temizlik konusunda deneyim sahibi, - Ekip çalışmasına yatkın, pratik adaylar aranmaktadır.... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder