IBIS ISTANBUL TUZLA - İstanbul Anadolu Yakası - · Misafirlerin hizmet aldıkları süre boyunca ve otelden ayrılışları sonrası da hızlı, etkili ve nezaket kuralları çerçevesinde misafir memnuniyetini en üst seviyede tutmak için gerekli aksiyonları almak. · Misafirlerin talep ve şikâyetlerini karşılayabilmek ve misafir memnuniyetini sağlayabilmek için bölümler arası iletişimin kesintisiz ve güçlü olmasını sağlamak, bölümlerle işbirliği içinde çalışmak. · Sürekli konaklayan misafirleri ve VIP konukları karşılamak, konaklamaları süresince iletişimde kalmak. Konaklamaları süresince ve sonrasında memnuniyetlerini takip etmek. · Yüksekokul veya Üniversitelerin Turizm Otelcilik bölümlerinden mezun, · Benzer pozisyonda 2 yıl deneyime sahip, · Ön Büro işlyeşini bilen, · Yazılı ve Sözlü İngilizce iletişimde güçlü, · Ms Office programlarını kullanabilen, · Hizmet kalitesini her zaman ileri taşımayı hedefleyen, · Güçlü iletişime sahip, · İdari işler koordinasyonunda başarılı, · Analitik düşünebilen ve müzakere yetkinliği yüksek, ... - Sürekli - Tam gün
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder