6 Kasım 2019 Çarşamba

Temizlik Görevlisi

Yks Tesis Yonetim Hizmetleri Is Ilanlari - İzmir - Yks Tesis Yönetim Hizmetleri - Temizlik Görevlisi İş Açıklaması Yks Tesis Yönetim Hizmetleri - Temizlik Görevlisi YKS Tesis Yönetim ve İşletim Hizmetleri A.Ş İzmir'in Karşıyaka ilçesi Mavişehir bölgesi'nde yer alan Liv-in İzmir projesinde görev alacak Temizlik Görevlileri aranmaktadır. İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar En az ilkokul mezunu, Benzer pozisyonunda en az 2 yıl deneyim sahibi, Temizlik kimyasalları konusunda bilgi sahibi, Hijyen kurallarına hakim, 20 - 45 yaşları arasında, Dış görünümüne özen gösteren, diksiyonu düzgün, Takım çalışmasına yatkın, Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış İzmir'in Karşıyaka ilçesi Mavişehir bölgesine ulaşım sorunu olmayan, BAY VE BAYAN TEMİZLİK PERSONELLERİ ALINACAKTIR. HİÇBİR ŞEKİLDE ŞİRKET TELEFONUNDAN BAŞVURU ALINMAYACAKTIR.UYGUN OLAN ADAYLARIN ÖZGEÇMİŞLERİ DEĞERLENDİRİLEREK ŞİRKET İNSAN KAYNAKLARI BİRİMİ TARAFINDAN İŞ MÜLAKATINA DAVET EDİLECEKTİR.RANDEVUSU OLMAYAN HİÇBİR ADAYLA GÖRÜŞME YAPILMAYACAKTIR. İŞ MÜL... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder