Ankara - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI İŞ TANIMI Yurtiçi kurumsal seyahat, toplantı, kongre, eğitim, organizasyonlarının düzenlenmesi ile yurt içi ve yurt dışı hat uçak bileti ve transfer işlemlerinin koordinasyonunun sağlanması. GENEL NİTELİKLER En az lisans mezunu (turizm ve otelcilik mezunu tercih sebebidir), Organizasyon turizmi konusunda en az 5 yıl tecrübeli ve ekip yönetmiş, Yurt içi, yurt dışı tur, otel, uçak ve transfer hizmetleri konusunda tecrübeli, Seyahat engeli bulunmayan ve esnek çalışma saatlerine uyumlu, Sorumluluk sahibi ve disiplinli, MS Ofis programları ile tercihen Arkman muhasebe programına hakim, İngilizce bilen, Diksiyonu düzgün, yazılı ve sözlü iletişimi kuvvetli, Dış görünümüne ve giyimine özen gösteren, Aktif olarak araç kullanan, Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış.... - Sürekli - Tam gün
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder