22 Aralık 2019 Pazar

Eğitim Müdürü - Oti Hotels & Resorts

OTI HOTELS & RESORTS - Antalya - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI GENEL NİTELİKLER Üniversitelerin (4 yıllık) ilgili bölümlerinden mezun, Benzer görevde en az 5 yıl deneyime sahip, Tüm eğitim süreçlerini planlayıp uygulayabilen, eğitim hazırlayıp verebilen, Otelcilik sektöründe deneyim sahibi (tercihen grup otelleri merkez yapılarında yönetici seviyesi çalışma deneyimi bulunan), Analitik düşünme, planlama, raporlama ve organizasyon yeteneği gelişmiş, Uyumlu ve sorumluluk sahibi, Yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek, Hızlı karar alma yeteneğine sahip, İlişki yönetiminde başarılı, İleri düzeyde İngilizce yabancı dil bilgisine sahip (anlama, yazma, konuşma), MS Office uygulamalarını etkin kullanabilen, Yurt içi/ yurt dışı seyahat engeli bulunmayan Askerlikle ilişkisi olmayan (erkek adaylar için) Antalya'da ikamet eden veya ikamet hususunda herhangi bir sorunu olmayan adaylar İŞ TANIMI Eğitim ve Geliştirme Süreci çalışmalarının yürütülmesi kapsamında, eğitim planlama, takip, etkinlik değerlendi... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder