7 Aralık 2019 Cumartesi

Temizlik Görevlisi

MEVLANA PETROL GRUP - Antalya - *Yönetim Kurulu Başkanı’nın giysilerinin gardırop içindeki düzenini (renklerine göre, yazlık-kışlık, pamuklu-yünlü vs.) ve temizliğini standartlarına uygun sağlayabilecek, *Seyahatleri öncesi ve sonrası valiz hazırlanması ve boşaltılmasını yapabilecek *Yönetim Kurulu Başkanı’na günlük sağlıklı ve lezzetli ev yemekleri yapabilecek, misafirler, davetler ve diğer yöneticiler için özel yemekler ve sunumlar hazırlayabilecek ve takdim edebilecek, *Çamaşır- Bulaşık yıkayabilecek, Ütü, Temizlik yapabilecek, *Yönetim Kurulu Başkanı ofisi ve yaşam alanı ile idari binadaki diğer tüm bölümlerin temizliğinden ve bakımından sorumlu olabilecek, *Yönetici asistanına yardım edebilecek, *Bay veya bayan, *Tercihen 5 yıl tecrübeli, *Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış, *Housekeeping tecrübesi olan temizlik/aşçılık tecrübesi olan, *Dış görünüşüne, kişisel ve genel hijyen kurallarına özen gösteren, düzenli, *Vardiyalı çalışabilecek Haftasonu ve tatil günlerinde de çalışma engeli olmayan, ... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder