26 Şubat 2020 Çarşamba

Kat Görevlisi

MEKTEBIM KOLEJI - İstanbul Avrupa Yakası - Eğitim alanında faaliyet gösteren kurumumuzun Türkiye genelindeki kampüslerimiz için “Kat Görevlisi” arayışımız bulunmaktadır. Yenilikçi eğitim vizyonunu ve kalite anlayışını ülkenin dört bir yanına ulaştırabilmek amacıyla yola çıkan Mektebim Okulları; Her öğrencisinin farklı ilgi ve ihtiyaçları olduğunu göz önüne alarak oluşturduğu ders içerikleri ve eğitim modelleriyle çocukların zihinsel, bedensel, ruhsal ve sosyal gelişimlerini esas almaktadır. 30 bine yakın öğrencisi ile ülke genelinde İlkokul, Ortaokul, Fen Lisesi, Anadolu Lisesi ve Anadolu Sağlık Meslek Liselerinde uzman akademik ve idari kadrosuyla eğitim öğretim faaliyetlerini sürdürmektedir. En az ilkokul mezunu, Dış görünümüne özen gösteren, Temizlik konusunda tecrübeli, Herhangi bir sağlık problemi bulunmayan,... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder