12 Temmuz 2020 Pazar

Denetçi (Sağlıklı Turizm Sertifikalandırma)

Intertek - Türkiye - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Merkezi Londra'da bulununan ve 110 ülkede 1000'den fazla ofis ve test laboratuvarı ile uluslararası alanda test, gözetim, denetim ve belgelendirme konularında bağımsız ve akredite hizmet sunan firmamızda İş Güvencesi Bölümü'nde ''Denetçi''olarak Freelancer ve/veya belirli süreli sözleşmeli olarak görevlendirilmek üzere aşağıdaki niteliklerde takım arkadaşı aramaktayız: Üniversitelerin ilgili bölümlerinden Önlisans/Lisans mezunu olmak (Gıda Mühendisliği, Kimya Mühendisliği, Kimya, Biyoloji , Gıda Teknolojisi, Ziraat Mühendisliği) Yeme-İçme ve Rekreasyon (Otel, Restoran, Kafe ve Eğlence Merkezi İşletmeciliği) sektörlerinde min. 2 yıl uygunluk değerlendirme faaliyetleri (Denetim, Gözetim ve Raporlama) tecrübesi olan, Web Tabanlı Uygunluk Değerlendirme Denetim Programı, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Powerpoint programlarını kullanabilen, Kalite yönetimi ve denetim süreçleri hakkında bilgi sahibi, ilgili eğitimleri almış, Tercihen denet... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder