20 Temmuz 2020 Pazartesi

Temizlik Görevlisi

VATAN OKULLARI - İstanbul Avrupa Yakası - Verimli Eğitim, Akademik Eğitim, Teknolojik Eğitim, Akılcı Eğitim ve Nitelikli Eğitim temelleri ile 16 yıllık akademik kazanımlarımızı “Eğitimin Vatanı” nda buluşturduk. En büyük yatırımın çocuklarımız olduğu düşüncesiyle “teknolojiyi verimli kullanan, toplumunu tanıyan, aile yapısına önem veren, değerlerine saygılı, kültür ve geleneklerine bağlı 21. yüzyıl neslini yetiştiriyoruz”. Anaokulundan liseye uzanan Vatan Okulları’nın İstanbul Ataşehir'de bulunan ''Vatan İlkokulu'' nda görevlendirilmek üzere “temizlik personeli” arıyoruz. En az ilköğretim mezunu Kişisel bakımına özen gösteren Ekip çalışmasına yatkın, uyumlu Tercihen benzer görevlerde deneyimi bulunan Bahçelievler bölgesinde ikamet eden... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder