9 Ağustos 2020 Pazar

Temizlik Görevlisi

Polteks Tekstil Makinalari San. ve Tic. Ltd. Sti. - Bursa - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI FABRİKA ÜRETİM ALANI TEMİZLİK ELEMANI Firmamızın BURSA / Kayapa Sanayi bölgesinde kurulu bulunan Makine Sektöründe üretim yapmakta olan tesisimizde TEMİZLİK ELAMANI olarak görevlendirmek üzere deneyimli çalışma arkadaşı aranmaktadır. Fabrika üretim çalışma sahası ve üretim ekipmanlarının temizliğini yapabilecek, * Daha önce benzer işlerde görev almış (tercihen fabrika temizliğinde bulunmuş), Genel hijyen kurallarını bilen ve uygulayabilen, Temizlik, tertip ve düzene özen gösteren, Çalışma saatlerine özen gösteren, İŞ TANIMI Fabrika üretim çalışma sahası ve üretim ekipmanlarının temizliği... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder