17 Ekim 2020 Cumartesi

Temizlik Görevlisi

AMANA FOODS GIDA URUNLERI A.S. - Kocaeli ili - İstanbul Anadolu Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI ön lisans veya Lise mezunu ve ilgili bölümlerinden mezun, Pozitif ve dinamik bir yapıya sahip, Eş zamanlı koordine olabilen, yoğun ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek, Erkek adaylar için tercihen askerlik hizmetini tamamlamış. Vardiya sisteminde çalışabilecek Fabrika üretim çalışma sahası ve üretim ekipmanlarının temizliğini yapabilecek, Daha önce benzer işlerde görev almış (tercihen fabrika temizliğinde bulunmuş), Genel hijyen kurallarını bilen ve uygulayabilen, Temizlik, tertip ve düzene özen gösteren, İŞ TANIMI İşletme içinde ve şirkete ait tüm tesislerde çeşitli makine gruplarında üretim işlemlerini prosedür ve talimatlara göre zamanında yerine getirmek, Sorumlu olduğu tesislerdeki üretimleri en yüksek verimle, kalite ve hijyen kurallarına uygun standartlar içinde yapılmasını sağlamak, İşçi sağlığı ve iş güvenliği kurallarına uyum sağlamak, Fabrika üretim çalışma sahası ve üretim ekipmanlarının temizliği... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder