29 Kasım 2020 Pazar

Temizlik Elemanı

Nokta Muhendislik - Sancaktepe, İstanbul - Genel Nitelikler: Üretim içerisinde temizlik ve çay servisi konularında deneyim sahibi, İletişim becerileri gelişmiş, insan ilişkilerinde başarılı, Dış görünüşüne ve kişisel bakımına özen gösteren, Dinamik, güler yüzlü, düzenli ve titiz, Anadolu yakasında ikamet eden, Daha önce aynı pozisyonda en az iki yıl çalışmış, Askerlik görevini tamamlamış, İş Tanımı: Sancaktepe’de (Dudullu) bulunan firmamız bünyesinde; aşağıda maddeler halinde belirtilen işlerin yapılmasında çalışacak ‘‘Çay Servis Ve Temizlik Elemanı’’ alınacaktır. Üretim alanının düzenli olarak temizliğinin yapılması, Çay servisinin yapılması, Üretim yöneticilerine ve gelen misafirlerine ikramda bulunma, Üretim tuvaletlerinin düzenli olarak temizliğinin yapılması, Üretim alanındaki geri dönüşümlerin toplanması,... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder