30 Aralık 2020 Çarşamba

Turizm ve Otelcilik Yüksekokulu / Gastronomi ve Mutfak Sanatları - Doktor Öğretim Üyesi veya Doçent veya Profesör

İstanbul Bilgi Üniversitesi - İstanbul - İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNDEN Üniversitemiz Turizm ve Otelcilik Yüksekokulu, Gastronomi ve Mutfak Sanatları Lisans Programı'nda açık bulunan 1 (bir) öğretim üyesi kadrosuna 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu'na tabi olarak Doktor Öğretim Üyesi veya Doçent veya Profesör alınacaktır. İlan Başvuru Tarihleri: 28.12.2020 - 12.01.2021 Resmi Gazete İlan Tarihi: 28.12.2020 / 31348 Adaylarda Aranan Özellikler: Doktor Öğretim Üyesi kadrosuna başvuracak adaylar için, Gastronomi alanında doktora derecesine sahip olmak. Doçent veya Profesör kadrosuna başvuracak adaylar için, Gastronomi alanında doçentlik derecesine sahip olmak, en az üç yıl Yükseköğretim kurumlarında ilgili alanda ders vermiş olmak. Farklı ünvanlar için başvuru olması halinde, adaylar arasında öncelik puan yüksekliği, yayın çeşitliliği ve çalışma alanlarının ihtiyaç duyulan derslere uygunluğu gözetilerek belirlenecektir. Doktor Öğretim Üyesi kadrosuna başvuracak adaylar, , kimlik fotokopisi, özgeçmiş, dok... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder