9 Ocak 2021 Cumartesi

Misafir İlişkileri CRM Yönetim Sorumlusu

KAMELYA COLLECTION EXCLUSIVE HOTELS - Antalya - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI "Misafir İlişkileri CRM Yönetim Sorumlusu" olarak görevlendirilmek üzere çalışma arkadaşı aramaktayız. Tercihen bir yükseköğrenim kurumunun önlisans veya lisans bölümlerinin (Turizm Otelcilik, Halkla İlişkiler vb.) birinden eğitim almış olmak. Benzer pozisyonda deneyime sahip olmak, Raporlama bilgi ve becerisine sahip olmak, CRM İşletim Sistemlerine hakim olmak, ISO 10002 Misafir Memnuniyeti Yönetim Sistemine hakim olmak, Türkçe dilinin yanı sıra iyi derecede Almanca, İngilizce ya da Rusça dillerinden en az ikisini bilmek, Liderlik/Yöneticilik niteliklerine sahip olmak, sevk ve idare gereklerini biliyor olmak, Etkili iletişim kurabilme, analitik düşünme, empati yapabilme, sonuç odaklı çalışma becerilerine sahip olmak,... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder