Hilton Garden Inn Istanbul Airport - İstanbul - Şirketin işe alma faaliyetlerini yürütmek İş planlarını desteklemek amacıyla otelin uzun ve kısa vadeli iş gücü ihtiyaçlarını planlamak ve tahmin etmek Bilgilerin doğruluğunu ve ödemelerin zamanında yapılmasını temin etmek sureti ile aylık bordroların çıkartılması Sözleşmeler, mektuplar, personel dosyalarının güncel tutulması ve yasalara uyum gibi bütün İK idaresini gerçekleştirmek Göreve başlatma, iş tecrübesi programları, kariyer fuarları, eğitim malzemeleri, Ekip Üyesi Görüş Anketi gibi düzenli İK faaliyetlerini desteklemek Ekip Üyelerinin sorunlarında bir irtibat ve çözüm noktası olmak İş kanununu, İK politika ve ilkelerini takip etmek Eğitim gereksinimlerini belirlemek ve eğitim girişimlerini desteklemek Ekip Üyeleri için sosyal faaliyetler düzenlemek Yöneticilere, Ekip Üyeleri ile ilgili konularda rehber ve destek olmak İyi derecede İngilizce bilen Takım çalışmasına uygun Analitik düşünme, planlama, raporlama ve organizasyon yeteneği gelişmiş Yoğun çalışma temposun... - Sürekli - Tam zamanlı
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder