22 Mayıs 2021 Cumartesi

Engelli Meydancı / Temizlik Görevlisi

Nilüfer, Bursa - İlan detayı Kayapa Organize Sanayi Bölgesinde, otomotiv sektöründe faaliyet gösteren firmamız AVG Otomotiv Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti.'nin artan hacmi sebebi ile üretim alanında istihdam edilmek üzere; erkek engelli meydancı/temizlik görevlisi aranmaktadır. İş Tanımı; Üretim sahasında belirtilen alanların süpürülmesi, Üretim sahasında belirtilen alanların makine ile yıkanması, Üretim sahasında belirtilen atıkların taşınması ve boşaltılması, Üretim sahasında belirtilen lavaboların temizliği, Fabrika teknik ve disiplin şartlarına uyum sağlayabilecek, Görevini yürütmesi için kendisine verilen araç-gereçlerin temiz, düzgün ve verimli bir şekilde kullanılması.... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder