Ferush Otel - İzmir - Otelimizde konaklayan misafirlerimizin, işletmemizden memnun kalmalarını hedefleyerek; konaklamanın ilk anından son anına kadar yaşanabilecek aksaklıklarla bire bir ilgilenmek, çözümler üretmek ve hizmet kalitemize katkı koymak üzere bunları ilgili departmanlarla paylaşarak, aksaklıkların minimuma indirilmesini sağlamak. Tercihen üniversitelerin Turizm-Otelcilik, Halkla İlişkiler, İletişim, vb bölümlerinden mezun Benzer görevlerde daha önce en az 6 ay süreyle çalışmış Kalite ve misafir memnuniyeti odaklı Otelimizin birimleri ile misafirimiz arasında köprü vazifesini üstlenecek Yabancı misafirlerimizle sorunsuz iletişim kurabilecek seviyede İngilizce bilen Sözlü ve yazılı iletişimi güçlü, güleryüzlü Etkinlik planlama ve takip becerileri gelişmiş Analitik düşünebilen ve sonuç odaklı çalışan MS Office programlarına hakim... - Sürekli - Tam zamanlı
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder