5 Mayıs 2021 Çarşamba

Turizm ve Otelcilik Yüksekokulu / Gastronomi ve Mutfak Sanatları - Doktor Öğretim Üyesi

İstanbul Bilgi Üniversitesi - İstanbul - İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNDEN Üniversitemiz Turizm ve Otelcilik Yüksekokulu, Gastronomi ve Mutfak Sanatları Lisans Programı'nda açık bulunan 2 (iki) öğretim üyesi kadrosuna 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu'na tabi olarak Doktor Öğretim Üyesi alınacaktır. İlan Başvuru Tarihleri: 04.05.2021 - 24.05.2021 Resmi Gazete İlan Tarihi: 04.05.2021 /31474 Adaylarda Aranan Özellikler: Gastronomi veya yiyecek çalışmaları (food studies) alanlarından birinde doktora derecesine sahip olmak.. Doktor Öğretim Üyesi kadrosuna başvuracak adaylar, , kimlik fotokopisi, özgeçmiş, doktora belgesi ile diğer öğrenim belgeleri (belgelerin asılları ile fotokopilerinin getirilmesi gerekmektedir), YÖK denklik belgesi (yurtdışından alınmış diplomalar için), İngilizce dil belgesi (YÖKDİL/YDS -80 puan olmalıdır- ya da ÖSYM tarafından eşdeğer kabul edilen yabancı dil sınavı) ile bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan dosyalarını başvuru dilekçelerine ekli olarak süresi içinde, 1 adet basılı ko... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder