28 Haziran 2021 Pazartesi

Misafir İlişkileri Temsilcisi

DEDEMAN HOTELS&RESORTS INTERNATIONAL - Zonguldak - İşin Özeti 1. Misafir memnuniyetinin ölçümü çalışmalarının gerçekleştirilmesi ve raporlanması. 2. Misafirlerin karşılanması ve işletmenin, ürün ve hizmetlerin tanıtılması. 3. Misafir taleplerinin alınması ve ihtiyaçlarının karşılanmasının sağlanması. Sorumluluk Alanı 1. Otel misafirleri. İşin Tanımı 1. Misafir memnuniyeti ölçümü altyapısının gözden geçirilmesi ve düzenleme önerilerinin geliştirilmesi. 2. Misafir memnuniyeti bilgilerinin toplanması, analiz edilmesi ve raporlanması. 3. Gelen misafirlerin karşılanması, otelin ve hizmetlerin tanıtılması. 4. Misafir hizmeti taleplerinin alınması, kayıt edilmesi, takibi ve karşılanmasının sağlanması. Dedeman Zonguldak Otel'imize; Üniversite mezunu, Hizmet sektöründe çalışmaya istekli, İngilizce bilen, 2 yıl benzer pozisyonlarda 5 yıldızlı otellerde çalışmış, Takım çalışmasına yatkın, İnsan ilişkilerinde başarılı, Güleryüzlü, misafir memnuniyetine önem veren, Sonuç odaklı, iş takibi güçlü, Mesleki bilgi ve becerisi... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder