20 Temmuz 2021 Salı

Misafir İlişkileri Temsilcisi (Lehçe)

OTI HOLDING A.S. - Antalya - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI İŞ TANIMI Müşterilerden gelen şikayet ve taleplerin takibi ve çözümlenmesi aşamalarında, bölümler arası ve şirket dışı birimlerle bilgi akışını koordine edecek, GENEL NİTELİKLER Lehce dilini anadili seviyesinde konuşabilen, ikinci dil olarak ileri düzeyde İngilizce ve tercihen Türkçe bilen, Benzer pozisyonda en az 2 yıl deneyimi olan ve turizm tecrübesine sahip (Tercihen seyahat acentesi deneyimli), Üniversite mezunu, MS Office uygulamalarına hakim, Sürekli müşteri memnuniyeti ilkesini benimsemiş, Misafir memnuniyetini sağlayabilen, stres yönetimi konusunda kendisini geliştirmiş, Diksiyonu düzgün ve telefonda iyi iletişim becerisine sahip, İş takibi güçlü ve ikna kabiliyeti yüksek, Problem çözme yeteneği olan, empati kurabilen ve sonuç odaklı çalışabilecek, Ekip çalışmasına yatkın adaylar aramaktayız.... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder