Four Seasons - İstanbul - Tüm misafir etkileşimlerini en üst düzey misafirperverlik ve profesyonellik ile ele alır, mümkün olduğu sürece misafirlerin özel isteklerini karşılar,misafir şikayetlerini çözümler, operasyon boyunca F&B ve Banquet servisi ile alakalı misafirlerin tüm sorularını yanıtlar. Tüm misafir isteklerine doğru ve zamanında yanıt verir. Banket salonlarında misafirlerin özel isteklerinin yerine getirildiğini control eder. Günlük olarak misafirle iletişime geçer ve misafir şikayetlerini çözümler. Yeni Get me Right ve WOW hikayeleri yaratmak için yeni ve yaratıcı yollar arar. Otel misafirleri ve tüm otel çalışanları için güçlü ve etkileşimli iletişim becerilerisine sahiptir. Orijinal ve sabit bir seviyede olağanüstü hizmetler sağlar ve Golden Rule'u anlar. Sürekli olarak örnek teşkil eder, operasyonda yer alırak misafirlere mükemmel bir konaklama hizmeti sunulmasını sağlar ve çalışanlara aynı hizmet seviyesinin sunulmasını sağlar. Hizmet kalitesinin arttırılması,yaratıcı ve pratik sonuçlara ulaşm... - Sürekli - Tam gün
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder